مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی مقابل ویدال و کومان زیباست

بازی مقابل ویدال و کومان زیباست

یوونتوسی ها در حال حاضر در تعطیلی دوره ای مسابقات هستند و بازیکنان یووه در مصاحبه های بیشتری حضور به هم می رسانند. استفن لختشتاینر بازیکن ارزشمند تیم یوونتوس در گفتگویی تازه گفت:

"فصل گذشته با وجود تغییر مربی ما فوق العاده بازی کردیم. امسال کمی مشکل داشتیم، ما در گلزنی موفق نبودیم و با اولین ضربه به سمت دروازه گل می خوردیم. بعد از ساسولو با هم صحبت کردیم، اما بدون گفت و گو ها هم به این مسیر برمی گشتیم. تیم قوی است و من از اینکه به این سطح برگشتیم غافلگیر نشدم."

او در رابطه با جراحی قلب خود که خطرات زیادی را به دنبال داشت گفت: "آن دوره به من اجازه داد که خیلی فکر کنم. می خواستم هر چه زودتر برگردم. اول دقیقا نمی دانستم چه مشکلی دارم و فکرش یک لحظه از سرم بیرون نمی رفت. اما در نهایت همه چیز درست شد و بازگشت به زمین و پیش هم تیمی هایم مایه ی خوشبختی بود."

استفن به لیگ قهرمانان نیز اشاره کرد و گفت: خواهیم دید که آیا چیزی نسبت به 3 سال پیش تغییر کرده است یا نه. بایرن مونیخ بسیار قدرتمند است و مربی فوق العاده ای دارد. مصاف خوبی خواهد بود و بازی مقابل ویدال و کومان زیباست ، در کنار آنها ما فصول فوق العاده ای را داشته ایم."

فارست گامپ در نهایت به دیبالا اشاره کرد و گفت: "خوشم نمی آید وقتی او ا با توز مقایسه می کنند. او بزرگتر است، قهرمانی های بیشتری دارد و مسیر خودش را طی کرده تا به یک قهرمان واقعی تبدیل شود. دیبالا می تواند همین کار را انجام دهد، اما نمی توانید یک 20 ساله را با یک 30 ساله مقایسه کنید. باید دید 10 سال بعد او چه چیزهایی کسب کرده است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: